من نمی خوام دعوا کنم.....!!!! :(
باران بهاري...



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت21:36---28 تير 1391
میدونی عزیزم؟؟؟
حالا فهمیدم چه قدر از دنیا عقبم....ولی اکشال نداره غصه نمیخورم چه میشه کرد نقاشی هرکسی یه طوریه...
به هرحال خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ و عالی ماه بود...
من تا 5 دیقه تو شوک بودم...
یکی از نقاشیامو اوردم گذاشتم جلوم با نقاشی تو مقایسه کردم...
میخواست گریم بگیره...
ولی اورین گلم...خیلی قشنگ نقاشی میکشی...
موفق باشی...
به منم سر بزن...منتظرتم..بوس بوس..بای


zahra
ساعت16:04---22 خرداد 1391
عالیه حرف نداره انشالله میری مسابقه میدی اول در میای پدر بابلاس هم در میاری با اینکه در گذشته
:)) مرسی انشالله


atefe
ساعت23:09---21 ارديبهشت 1391
خیلی باحال بووووووود!!!!!!!!!!!mersiiiiiiiiiiiiiiiiiii

mohamaD
ساعت18:34---9 ارديبهشت 1391
عالی عالی

حرف ندارهمرســـــــــــی


▓▒░ñìçKÏ▓▒░
ساعت17:11---9 ارديبهشت 1391
ایییول چه ناناسهپاسخ:mersiiiiiiii!!!!! :) bawshe!! :D

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, :: 22:43 :: توسط : من

درباره وبلاگ
خوش اومدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Hey U!!! و آدرس 3kalepook.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 2461
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 57
تعداد آنلاین : 1